تعمیر آمپلی فایر هیوندای جنسیس

تعمیر آمپلی فایر هیوندای جنسیس

تعمیر آمپلی فایر هیوندای جنسیس – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی آمپلی فایر و سیستم صوتی انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می گیرد.

معرفی آمپلی فایر خودرو

آمپلی فایر amplifier ، یک تقویت کننده دستگاه الکترونیکی است که ولتاژ ، جریان یا قدرت سیگنال را افزایش می دهد. در واقع  نویز و کیفیت پایین صدا را بهبود می بخشد.

آمپلی فایر قدرت سیگنال را با  افزایش دامنه شکل موج سیگنال ، بدون تغییر سایر پارامترهای شکل موج مانند فرکانس یا شکل موج را افزایش می دهد.

معمولا دو نوع آمپلی فایرPower amplifier و Signal amplifier در بازار وجود دارد که اغلب خودرو ها از نوع Power amplifier هستند . در آمپلی فایر سیگنالی از توان الکتریکی برای افزایش دامنه سیگنال ورودی استفاده می شود.

بررسی نقش آمپلی فایر در  سیستم استریو خودرو

آمپلی فایر در سیستم استریو خودرو ، با استفاده از یک منبع تغذیه داخلی بیشترین ولتاژ خروجی را تولید می کند. اگر به دنبال قدرت بیشتر در دو بلندگو جلو خودرو هستید یک آمپلی فایر دو کاناله بهترین گزینه برای شما می باشد. اکثر استریو های صوتی داخل داشبورد فقط حدود ۱۵ تا ۱۸ وات در دسترس دارند و در حداکثر خروجی خود به شدت شروع به اعوجاج می کنند. وجود آمپلی فایر توان استریو را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

یک استریو خودرو یک سیگنال صوتی را از طریق کابل RCA یا اتصال دیگری ارسال می کند که در آن سیگنال الکتریکی تقویت شده برای استفاده با سیم به پایانه های بلندگو ارسال می شود.

معرفی خودرو هیوندا جنسیس Hyundai Genesis

خودرو Genesis ، محصول شرکت خودرو سازی هیوندا ژاپن می باشد. این خودرو زیبا به مجهز به ۶ سیلندر ، قدرتی معادل ۳۱۱ اسب بخار و  گشتاور ۵۰۰۰rpm است.

امکانات ایمنی این خودرو شامل : دو کیسه هوای جانبی در جلو و عقب ، تشخیص غیر فعال شدن کیسه هوا ، کنترل پایداری ، کنترل کشش ، قفل ایمنی کودک ، سیستم ABS در ۴ چرخ ، ترمز اضطراری و …می باشد.امکانات رفاهی داخل خودرو نظیر : سیستم استریو AM/FM ، اتصال USB ، رادیو ماهواره ای ، کروز و کنترل روی فرمان ، دوربین دید عقب و … است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *